Uwaga:

Nasza strona korzysta z technologii do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie i w Internecie. Administratorem danych osobowych jest Ecosy Polska sp. z o.o. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. AKCEPTUJĘ

Zwroty i reklamacje

ZWROT

  1. ILE MAM CZASU NA ZWROT TOWARU?

Jeżeli z jakiegoś powodu zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Produkt powinien zostać zwrócony bezpośrednio do Sprzedawcy w niezmienionym stanie w terminie do 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 


2. JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?

Aby zwrócić produkt, napisz maila z oświadczeniem o chęci zwrotu na kontakt@ecosy.pl. Podaj w nim numer referencyjny zamówienia oraz nazwę przedmiotu, a także imię i nazwisko, nazwę firmy oraz adres korespondencyjny.

Jako że jesteśmy platformą zrzeszającą wielu sprzedawców, w odpowiedzi podamy Ci adres do zwrotu, właściwy dla danego Sprzedawcy.

Następnie prosimy o uzupełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj (.docx) lub tutaj (.pdf) i dołączenie go do paczki, razem z dowodem zakupu produktu (paragon/faktura/dowód przelewu). Jeżeli nie dysponujesz drukarką, wyślij go w wersji elektronicznej na adres kontakt@ecosy.pl

Zwracany produkt należy odesłać bezpośrednio na adres Sprzedawcy, podany w mailu, który do Ciebie wyślemy. 


3. KIEDY DOSTANĘ ZWROT PIENIĘDZY?

Pieniądze za produkt są przesyłane na Twoje konto do 14 dni od otrzymania produktu przez Sprzedawcę.


4. CZY PRAWO ZWROTU DOTYCZY WSZYSTKICH PRODUKTÓW?

Zwroty nie obejmują towarów personalizowanych oraz wykonywanych na specjalne zamówienie. 


5. KTO PONOSI KOSZTY DOSTAWY I ZWROTU?

Sprzedawca pokrywa koszty produktu oraz, działając zgodnie z prawem konsumenckim, koszty dostawy najtańszą metodą przesyłki (w przypadku zwrotu całości zamówienia). 

Ty musisz jednak pokryć koszt zwrotu (odesłania przesyłki) do Sprzedawcy.

Prosimy, zachowaj numer nadania przesyłki do chwili zakończenia procesu zwrotu.


WYMIANA

  1. CZY MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?

To zależy od decyzji danego Sprzedawcy. Prosimy o kontakt pod adresem kontakt@ecosy.pl i informację, jaki produkt chciał(a)byś wymienić. Po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę dostępności produktu na wymianę, prześlemy Ci mailowo bezpośredni adres Sprzedawcy, na który należy odesłać produkt do wymiany. 

Wymiana dokonywana jest na Twój koszt i dokonać jej można jedynie w ramach tego samego produktu, o takiej samej cenie (np. wymiana na inny kolor czy rozmiar). 


REKLAMACJA

  1. ILE MAM CZASU NA REKLAMACJĘ PRODUKTU?

Na reklamację produktu masz 2 lata. Tyle czasu trwa rękojmia, czyli odpowiedzialność Sprzedawcy za jego ewentualne wady.


2. JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres kontakt@ecosy.pl. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją dotyczącą zwrotów, ale do opisu mailowego załącz zdjęcia / opis pokazujący wadę oraz datę jej wystąpienia, a także żądanie (odstąpienie od umowy, obniżenie ceny, usunięcie wady, czy wymiana produktu).

Reklamowany produkt należy odesłać bezpośrednio do Sprzedawcy, na adres podany w mailu zwrotnym.


3. ILE TRWA ROZPATRYWANIE REKLAMACJI?

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. O decyzji Sprzedawcy (uwzględnieniu lub odrzuceniu reklamacji) poinformujemy Cię mailowo.

W miarę możliwości wady produktu zostaną naprawione lub produkt zostanie wymieniony. Jeśli nie będzie takiej możliwości, przyznany zostanie zwrot pieniędzy poprzez przelew na konto bankowe. 


4. KIEDY OTRZYMAM ZWROT KOSZTÓW?

Jeśli przyznany zostanie zwrot kosztów (w tym kosztów dostawy i zwrotu), zostanie on dokonany w ciągu 5 dni roboczych od daty poinformowania Cię o uznaniu reklamacji za uzasadnioną. 

W przypadku gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Sprzedawca odeśle produkt na Twój koszt, razem z informacją wyjaśniającą powody odrzucenia.